Tikk takk! no time to rest

2009.09.08. 14:16

.... ez futott at az agyacskamon hajnali 7kor ( na meg hogy bassza mar meeeeg! ), mikor is felkeltettek. Ja , mert hogy se telefonom, se ebresztom, es bagoly letemre termeszetesen nincs biologiai oram.

Orulj, mert zsenialis napom volt, es a nap jelkepesen is kisutott bennem!

Eloszor is tegnap volt hetedike, es kellett volna fizetest kapnom, kereken 300 eurocskat. Ehhez kepest draga csaladom nem vett ki penzt, es kiszurtak a szemem 80E-val. azt hittem kinyriok vkit. Vagod. az elso fizum. es nincs egyben egy kis lila boritekban...legalbb is igy kepzeltem, meg egy tapsvihart.... ezzel elegge elment a kedvem, mert ebbol akartam ma rouenba ruhat venni, meg bemenni, meg tudjatok, naaaaa : ) az elso fizu ilyen jelkepes.

De elindultam 80euroval ma reggel, es emberek, eskuszom eletem legjobb dontese volt valoszinuleg!

Jo idot mondott mara, 24fok korul, es ha nem fuj a szel, zsuli tokeletesen megtanulta megbecsulni ezt a par fokocskat, mert a csizmacskajat annyit hordta, hogy lekopott a sarka, es mivel nem tudja, hol lehet lehet sarkaltatni, azt pedig vegkepp nem akarja tudni, hogy mennyiert, ezert valoszinuleg ragot fog ratenni, hogy ne kopogjon mar annyira a szog... ( kisanyu, ne ess le a szekrol, ne kapj szivbajt : )  )

Tehat sietnem kellett termeszetesen a buszocskara, es csomo hulye diak aldogalt, meg azok a fajta oreg nenikek, akiknek a fulbevaloja tobbet er mint az en osszes vagyonom, es maxon csinibe nyomjak a fecsegest az elet kurva fontos dolgairol....kepzelheted... ki se vettem a fulembol a dugot....Nezelodtem a kek szemcsimen keresztul, es kiszurtam egy normalis koru, angolosan oltozott sracot.... kb a szivveresem is leallt, nehogy mar megszanjon az isten, es 5meteres kozelembe kuld egy britet!....

A buszon osszeismerkedtunk, es be fogtok szarni, de francia, 3 evig tanult londonban es olyan superbien (maxon perfekt) angolt nyom, ES OLYAN brit akcentussal, hogy nekem telleg durvan nyitva maradt a szam!

Semmi hiba

 Kurva jo kifejezesek.

Semmi francia r betut kiejteni nem tudo, poszeskedo hang nem jott ki a torkan,

mintha hugh grantet hallgatnam.

isteni volt. 

ez az accent amit nekem sose sikerult elsajatitani, bar szep kislany letemre lassuk be sokkal jobban passzol hozzam az amcsi, na meg a csajoknak nem jo az à-zo brit hangvetel.

Szoval total beleszerettem, szepen felvettem facebookon, aztan vasarnap akarok vele talalkozni. tokjooo : ) lett egy baratom :) vagy legalabb is baratjeloltem, azert ez iszonyatosan nagy elorelepes! tiszta kis juppi happy lettem : )

Itthon a kocsmamba rogton kozolte is a kocsmarosom, hogy o itten hordja nekem a szebbnel szebb motorosokat a szebbnel szebb motorokkal en meg itt fogok egy elangolosultat.... : ) es hogy elfelejthetem, hogy o tobbet segit nekem, de mar ugyis mindenki belem szerelmes a 70eves bacsikatol ( akitol minden heten kavet kapok) a 25 eves motorosomig....hat igen... ez van : )

Amugy korbejartam a kultur cuccokat rouenban, kepeket csinaltam, de a napocska ugy sutott, hogy semmin nem latszik semmi, mindegy. Sot, olyan zsenialis vasarlast csinaltam az elso fizetesembol, hogy kb 2 euroert vettem pulcsit , meghozza xanaxat , mert a kis butak azt hiszik a barack nem egy szep szin. nezelodtem, setalgattam, ettem croissant meg sajtot, kvztam.... : )

Nagyon kis szep hely, imadok bent lenni, ugyhogy mondhatjuk, hogy ma erdemes volt felkelni, meg akkor is, ha 3 ora mulva mar soksoksok kishulye fog korbevenni.

Helyzetjelentesem kiemelten kinganak szolt, mert a kis streber rogton jelentkezett : )

milyen szinuek a falaid kedves? kuldj mar kepeket a kerorol, kivi vagyok ra nagyon :) en is alig varom, hogy menjek haza. majd segitetek elverni a visszajegyre szant penzt, es maradok nalad :) ja, es koszi, hogy befogadsz, nehez lenne nelkuled. szeretlek <3

 

Mindenkinek gyonyoru napocskat, csokok!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuliett.blog.hu/api/trackback/id/tr801368558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agci 2009.09.08. 21:28:50

Jaj szivem, de örülök, hogy végre ilyen jó kedvűen írtál!!!! Nagyon fíling volt olvasni:):) nagyon szép és jó, elég megmosolyogtatta a lelkemet!! Kivi vagyok az angolodra és remélem és ő komolyan gondolja veled a spanolást és nem csak az a fajta aki áll és mosolyog rád, még vissza is jelöl facebookon aztán annyi... amúgy csak simán odamentél hozzá, hogy bocsi te angol vagy? vagy mi??? Bár nálad természetesen ez nem lep meg, de azért woooow:):)
millió puszi a nagy és koszos és egyálrtalánnemolyanszépmintmünchenke Bpről!!!!!!

Zsüli* 2009.09.09. 14:04:41

Kinganak szol:
emlekszel duncan jamesre
a Bluebol?.... : )

Zsüli* 2009.09.10. 23:47:00

visszajelolt ! -bugizik-

MágnesPeti 2009.09.11. 17:45:42

nem olvastam, csak kommentet irok. szoval jo hetveget!
süti beállítások módosítása