Informaciosbazis jelentkezik

2009.10.13. 10:38

Huuuu de regen nem volt blog, aztamindensegit! Bocsi skacok, ezer dolgot csinaltam, es nem volt humorom se osszeszedni magam egy oldal erejeig.

Lassuk a legfontosabbakat.

-udvozlunk zso kozottunk! bar nem tudom kimondani a kinai neved, sot azt se ertem pontosan, hogy miert nel volt jo a japan neved.... sot azt se vagom kitol kaptad a kinai neved.... deeee atomfasza, es udvozlunk kozottunk, mindenki szereteterol biztosithatlak    : )

-most szombaton megyek fel parizsba melointerjukra.

az egyik csaladnak azt hazudtam , hogy olaszorszagban bebisitterkedtem (itt a referenciamat a tesom fedezi),

a masiknak hogy jartam californiaban iskolaba, ugyanis bar egy francia se tud angolul - de meg annyira se , mint azok akiken lilcivel szoktam rohogni- a maniajuk, hogy ha valaki nem angol, amerikai,ausztral vagy nem toltott sok idot angolszasz orszagban , akkor nem tudhat angolul... igen, diszkriminacio.

Ugyhogy tobb kulonbozo oneletrajzom van, remeljuk nem bukok le veluk, mert ahogy pufika mondta, a vegen kiutasitanak parihbol, aminek ugye nem orulnenk....

-Jovo heten 3nap Bp, utana Kvar.

Lilcit mar beutemeztem, vele van lebeszelt randim.

A tobbieknek: mobilom nincs, mert pici lilam meg betegeskedik, majd most mar remeljuk kap ellenszert. Ugyhogy jo lenne ledumalni, hogy ki er akkor ra 23an este, es ki az akivel kulon kell talalkoznom. Zso, pandi, meg bazsi nem er ra. Gabesz nem jon haza skociabol. timcsi,  kinga, lilla, agci? dorco te feljossz pecsrol?

Ezt majd talaljatok ki kis buksijaim, meg vadasszatok le jovo heten egy pestiestet es csekkoljatok mar le nekem , hogy a corvin teto, holdudvar , a38 vagy szimpla nyitva van e 23an?

Aztan kitudja, hogy a muzsa, iszti, plazabilcsi muxik e az oszi szunet alatt? Muzsaba laci es mira van e? Isztiben ott e a lelkem zsoltim? A plazabol kiraktak e mar vegre a bunko biztonsagiort, a ...lilla hogy hivjak...donald? vagy az egy kacsa? mindegy.

Na, uh ezek tervek , ez eleg nyers informacio gazdag blogra sikerult, de kell ilyen is. Alig varom, hogy talizzak veletek kis lukek, vegre valaki nevet majd a poenjaimon....vagyis, nevessetek! Meg lehet gordon (o meg a foskac, vagy talaltunk egy masik kocsogot?) akar majd gratulalni, hogy megharomszorozom a ketszeresen nemzeti unnepet....Hat igen, erre en is sok eselyt latok.

Beke, csokok es a tout a l'heure. Teljenek napjaitok a Hair hangulataban, nekem bejott : )

"song song song sing sing sing song "  <3

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuliett.blog.hu/api/trackback/id/tr451446989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Han Zhi Shu 2009.10.13. 17:27:01

Drága Juliiii!!! Élsz!!! (lábjegyzet itt fent: japán nevem dzsofi, ami iritáló, főleg a kis vékony hangjukon, a kínai nevemet meg a tanártól kaptam, jelentése tudás jelölő-nem akarom részletezni :)
Jó, hogy élsz. Vetíts a franciáknak, megérdemlik. Majdnem szomjan haltam miattuk, mert activity-zve kellett elmagyaráznom, hogy hideg vizet kérek (nem beszélnek nyelveket áááá) és elküldtek vmi raktárba.
Mosolyogj, és hangoztasd, hogy mennyire jó fej vagy, és imádod az országot, meg a sajtot. Nem értek a franciákhoz, nekem külön állatfaj. Kézikönyvvel talán menne, de neked mindent bele!!!

Zsüli* 2009.10.14. 18:11:46

oda neeeezzel maaar, a kinai neved szarnyakat adott, nemhogy emailt de mar kommenteket is irogatsz! azt a budos mindenit : )
jo volt veled beszelni a mulykor zso, jolesett, bocsi, hogy zaklatott voltam.
birom en a franszekat, csak a kolykoket gyulolom egyre jobban... ezt te aterzed : )
am, edes dumcsizzuk le, hogy 22en hanykor? amugy meg akarom nezni az albitokat, ott tali.
Ja , es hogy megjobban beszarj: viszek haza magammal egy franciat :D
(es nem, nem beszel semmilyen nyelven, ààààà)

agci 2009.10.15. 18:11:09

heeeeeeeeeeeeeeeeyooooo!!!
23án este csak told h hova mikor és máris megyek!!!!;)meg úgy tudom kinguc is!!! alig vérunk!!! épségben érj haza!!!!
(első hazajövetel=legjobb hazajövetel:))
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mindjárt itthon vagy!!!!!!!!!!!!!!

Zsüli* 2009.10.16. 13:09:49

szeretlek!
nezzetek egy pesti estet, hogy mi lesz nyitva.
amugy a parliban van jelenesem, meghivott a gordon, merthogy 20 eves vagyok, meg a magyar "szabadsag" is....
tiszta nepszeru nagy ember vagyok
de ha en egyszer bemek a parliba...jon a zsoldossereg :D
süti beállítások módosítása