draga augusztus 20.

2009.08.20. 13:42

 

Emlekezzunk meg kedves honunk alapitasarol barhol vagyunk is. Azert megnyugtato, hogy van hova hazaternem, ahol tudjak mi a soproni,a tokaji es balatonboglari merlot,  a palinka, a froccs, a pick szalami, a voros hagyma, a fuszerek, a rendes alma,     na meg az alfoldi tajbor : )  En ma pick szalamival - mert szerencsere a csaladom  bevasarolt belole magyarorzsagon - unneplem az allamalapitast.

 

Szornyu kis devilek ezek a kolykok, ahogy pandam mondta. 4napot voltam ugy itthon, hogy egy beteg gyerek valahol kohogott ( es sikeresen elkaptam a virust, oh yeah) De nem is a kohogessel, betegseggel van a gond; folyton bog, hisztizik, nem akar semmit csinalni, mindig csak rien. Be kell vallanom - valszeg zso oromere - , hogy legszivesebben hozzavagtam volna a falhoz neha, de legalabb is jo lett volna kizarni a hazbol, hogy kicsit csond legyen.

Hetvegere tervezek egy bevasarlast, plusz a parizsim kuldott egy magazin, le couleur de la mode, amiben csak fransze divattervezok ruhai vannak.akit esetleg erdekel: couleur.laredoute.fr

Mondanom se kell, hogy megnyugodott a kicsi lelkem a ruhak lattan: zsenialisak, ki vannak talalva, es vegre valami igazan francias, valami unique. Ugyhogy erosodott bennem; hogy visszaterjek parizsba valamelyik hetvegen.

Amugy a kemeny 4 kocsmabol megtalaltam a kedvencem, ahol orommel fogadnak : ) en vagyok a "la petite jolie hongroise " . vegigprobaltam egy csomo sort, tudnak valamit ezek a belgak. Mindenkinek ajanlom az edelweiss feher soret, valamilyen gaz van az uveg elejen.

dorconak, meg davidnak logok levellel (zso ennel a resznel rohog nagyon, mert mindenkinel jobban tudja, milyenek az en leveleim) de vagjatok; hogy az ilyenre valaszolni is kell, vrai?

ennyi legyen mara, mindenkinek szep napot, aztan jelentkezzetek skacok! *csokok

ps. lilci ma vagyok itt 13. napja, meg egy es ket hete, es meg nem vagyok otthon, sot nem hiszem, hogy mostanabn leszek (  a fizetest meg kell varni : ) ) ugyhogy azt hiszem megnyertem a fogadast. mit kapok? : ) csokollak; hianyzol; ha unatkozol hivd fel a "vacsoraljunk egyet haverodat" : ) ja, es vigyazz ra, tudod mien : )

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuliett.blog.hu/api/trackback/id/tr31325355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agci 2009.08.21. 18:29:11

edelweiß forever!!!! én is imádom:) ehhez most csak ennyi a hozzáfűznivalóm, legközelebb majd sokat pofázok;)
süti beállítások módosítása