Turelmi idoszak

2009.08.09. 19:46

 

 Papp Lajos : nem vagyok iro. nem vagyok muvesz. nem vagyok sem iro, sem muvész.

Marai idézettel szivesebben nyitnék, de otthon hagytam a fuves konyvet :(

Noseloszor is nincsenek ékezetek, a kukac és a pont megtalalasahoz is ezer ev kellett; ereztem ahogy oregszem. es egy gyonyoru szoke kisfiu aki egesz nap viragot szedett nekem most is itt uldogél az olembe; és ezerrel figyel :)

talan le kell szogeznem ismerve csokkent ertelmu barataimat, hogy igen ,egerkeztem: voltqm stuttgartban; parizsban; aztan megérkeztem normandiaba. sokak szerint gondolom tolem ez is nagy teljesitménynek szamit :)

kedves csalad, kedves kolykok; szar ido; szar kaja, no baratok :( roviden igy tudnam osszegezni a dolgokat. maxon fagyhalal volt tegnap este 9kor, zsuli oszi kabatba meg téli salba nyomta!

kicsit tereljuk filozofiai sikra a dolgokat, ezt kicsi naplomba;amivel kis otthoni  csaladom megajandékozott. a nap kerdese szombaton az volt, hogy ,egvaltoztathatja e egy orszag (nem ember, ne, kornyezet; hanem unblock egy orszag az ember személyiségét...? hogy kb parizs ota olyan egyedul érzem magam mint még soha. egyedul sétalok, eszem, a kvs lucky strikeos pillanatok lillaja is hianyzik pl. szoval kicsit mintha a franciak (azok akikkel talakoztam meg azok akikkel még nem) hogy ram kb senki nem kivancsi, én nem osztok, nem szorzok a vilagukba, nem nagyon akarnak megismerni, csak udvariasan elbeszélgetnek. na es kihozzak belolem ezt a szurke eger hozzaallast; ezt a félénkséget amilyen sose voltam; és utalok is lenni. nem tudom idovel valtozik-e a helyzet, eezért is nevezem turelmi idoszaknak (mintha egy torténelmi idoszak lenne )

 

 Amugy tipikus,hogy az elso és egyetlen kedves franciaorszagi ember egy angol pincér volt, na az jol esett :) uh legkozelebbi megallom tuti  london lesz.

lillammal szerencsére beszéltem csomot, uh aki azt akarja ogy felhivjam adjon egy vezetékes szamot ; azt barmikor ingyen hivom (gondolok itt agcira; akinek a tapasztalatara meg szeretetére surgosen szukségem lenne)

lenne itt meg sok reszlet, de az imént emlitett fo problémq korul forognak a gondolataim, ugyhogy ennyi lenne for the first time

csokolok mindenkit, szeretlek titeket

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuliett.blog.hu/api/trackback/id/tr641298772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agci 2009.08.13. 21:26:10

kedves drága Juju, akármennyire is hiszed, hogy bármi pasi miatt elhanyagolnálak, vagy bárki mást, tévedsz, egyszerűen csak én(!!) a függő internetes nem ült gép előtt az elmúlt két hétben összesen egy órányit és kb Kaposváron 4 napot tartózkodott összesen, szóval így eléggé nehéz lenne blogot olvasni, de majd úgyis rá fogok állni, és visszatérek a sántosi szürke napokba a számítógépemmel és újra összeházasodom az internettel, szóval akkor majd rendszeres olvasód leszek.
na szóval, a francia billi nem lehet idegesítőbb, mint a német, szal próbálj beletörődni... na meg abba is, hogy kb mindenki leszar. mert sajnos külföldön ez van. és a családot sem érdekled igazán, hacsak nem épp drogot tömsz a gyerekbe a gumimaci mellett. már ha olyan a család, mint az enyém volt, akik rendesek és jók csak épp leszarnak. de ne aggódj. egy idő után átáll az agyad és ez már fel sem tűnik, a lényeg csak az, hogy tekints az egészre mindig msoolyogva és emlékeztesd magad, hogy itthon nem lenne miért itt lenni(én legalábbis mindig ezt tettem) és hatalmas szemekkel tekinteni a népekre és sokat mosolyogni beszélni blabla, aztán reméljük majd akad valaki a horgodra, remélhetőleg egy olyan tökéletes barátnő, mint az én dórikám, és utána ráállhatsz a pasi projektre... tudom tudom, neked a pasik midnig jobb haverjid voltak mint a lányok, de azért nem árt egy lányka melletted.
írjál a gyerekekről is mert most ők a legfontosabbak meg a csali aZTán jöhetnek a juli hogyan hódította meg a normandiai champs elyséest...
love
süti beállítások módosítása