Juli mindig

2009.11.25. 14:50

Kesesben van. Mindenkitol, mindenhonnan,mindenkoron....vagod, mindig.  Az egesz meg kishulye koromban kezdodhetett, de akkor csak szolfezsrol kestem zsoval nagy eloszeretettel, es egyszer amir es viktor hibajabol. Aztan kaposvaron kezdtem sportot uzni belole. A katgimbol ugyan nehez volt, a ket kopesre levo es kedves tanarok....ez ugy  elvette a keses lenyeget.

Es aztan kovetkezett kesesben levos karrierem csucspontja....a munkacsy mihaly gimnazium. Most csak az utolso evet emlitem, szerencsere sok emlekem nincs. Viszont a varazslatos otodik evben minden egyes kedden magyar faktrol kestem...kezdetben 1percet, a vege fele 8.30korul setaltam be... utana franciarol is kestem...majd egyszer torirol mikor ki is vagtak orarol, es utana konyorogtak , hogy menjek vissza....(ez egy jo story, lilla ismeri)

Minden egyes randimrol kestem. Mindegy, hogy sax volt reggel 7.35kor a park sarkanal, esetleg agci akinek sosincs ideje, kinga aki MINDIG, ismetlem MINDIG pontos,semmit nem felejt el, mindent megtalal, ... ne is ragozzuk, mert ajnarozom folyton. Bekovetkezett egy pillanat mikor lilcivel at is allitottuk a biologiai orankat +/- 10re. Buta kis olvasom, ezt ugy ertsd, hogyha 5re beszeltuk meg a randit, 5.10elott senki sem volt ott, 5.20korul mar eselyes volt , hogy mindketten odaerunk.Igen, meg a plusz kesedelmi idot beleszamolva is kesunk,mindig.

Es most sokat kestem egy blogbejegyzessel. De eljott a megfelelo idopont: raerek, hajat mostam, esik az eso, a kolykok meg ... a lenyeg,hogy nincsenek itt... zsoooo :D Es teljesen ledobbentem hogy legalabb 4-szer ( es negy kulonbozo skactol!!) hallottam, hogy mindennap nezi a blogomat. Nagyon edesek vagytok, sokat jelent, hogy .... szeretlek titeket loserek,na  : )

Hat az elmult 3hetben ismerkedtem parizzsal. Nem mondhatom, hogy a kezdeti lelkesedesem alabbhagyott, meg mindig gyonyorunek es varazslatosnak talalom, ugyanakkor ahogy ausztral baratunk (tudom, visszaterek,nyugiii) mondta: "Paris is nice, but not cool." Hogyan is ertsd ezt?

Párih remek. Imádom a kis kavezoktol a csatornaszagig. De -es most kapaszkodjatok meg- nincsenek kocsmak! Tudom. Ez engem is melyebben ert, mint a valsag. A kocsma. Meg a kocsmaros. A baratod, a testvered, a papod, az orvosod... a kocsma pedig a szocializalodas kozepe. Es nincsen. Higyjetek el, vegigszorfoltem a netet, megkerdeztem mindenkit. Nem letezik. Nincs egy olyan lyuk, aminek ezt a definiciot adnak. Na marmost ez engem nagyon melyen erintett, es magammal tudtam csak errol beszelgetni, mert a franciak meg mindig nem szeretnek.

Es aztan dorco elkapott msn-en, es ugy le lettem cseszve, mint a huzat. Aztan ket napra ra osszeszedtem egy ausztral sracot, szeretnetek. Kicsit olyan mint az irem, kicsit olyan, mint a a gabesz (aki egyebkent hianyzik!!). Luke, gyerekes, kedves, ertelmes, es szegeny. Ugyhogy vele egy szerda este ugy dontottunk, hogy mar pedig mi egy kocsmaban fogjuk vegezni.

8 orakor elindultunk. Setaltunk, metroztunk, buszoztunk. Nezelodtunk - mar 9 volt- , megneztuk a luxembourg parkot - szomoruan kongott a 10oras harang- , es sehol egy kocsma. Feladtam.

Es ekkor a szikra....

Ember, ha egy szigetre kerulsz sok masik sorstarsaddal, mert lezuhant a repulogep...Az amerikaiak optimistak lesznek, a magyarok -mint mindig- sirankoznak es feltalalnak valamit, a skandinavok es nemetek hazakat epitenek, es tisztasagot, rendet teremtenek, a franciak egy szot sem szolnak, az olaszok es deli nepek megszervezik az elso partykat (ami szinten nem rossz!)

es kik fognak eloszor egy old school kocsmat letesiteni??? Segitek...zold es barna lesz alapszin.

 Pubnak fogjak hivni. Ugy van!!! Az irek!

Es ekkor elmentunk egy ir kocsmaban, ahol azota torzsvendeg lettem : ) Ratalaltam azokra, akik neha megunjak a kavezokat es bisztrokat, mert az csak akkor buli , ha nem vagy egyedul. De ok sincsenek mindig valakivel, sokan vannak, de megsem olyan, mintha megbeszeljuk, hogy 5kor az isztiben (by the way, lilla es agci, a multkori randira miert nem jottetek el? )

Van itt egy kozosseg, aki szeretne atuvolteni a masik asztaohoz, teljesen ismeretlenekkel lepacsizni, es kifejteni az eiffel torony elmeletet, akik tisztan latjak a franciak hibait, es nem akarnak veluk azonosulni...akiknek millio hibaik lehetnek, es nyilvan nem mind jo nepek, de amit keresek regota, az megvan bennuk:

Baratkozni akarnak.

Es nekem ez tokeletes.

 

Ps.

Akos udvozlunk koreinkben : ) barkit barmikor befogadunk, baratsagosabb vagyok, mint barmikor.

Kinganak sok sikert, es lakotrasat , aki tud valamit, szoljon!

Lilci.... probalj meg ne megbukni :D

Zso....szeretlek. imadtam sirni a valladon azon a legutobbi esten, nagyon hianyzol.

Gabesz, hol a halalban vagy?

Dorco.... ajanlom, hogy jelentkezz! Plusz apukadhoz szerezz lecco karira egy idopontot, mert kb rohadnak a fogaim igy 10év utan....

Agci....keszul a mestermuvem!

Ezer csok mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuliett.blog.hu/api/trackback/id/tr111551650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Han Zhi Shu 2009.12.03. 01:29:19

VÉÉÉGREEEEE!!!! És én vagyok az első hozzászólód. Most így hajnali fél kettőkor, klasszikus japán jegyzetek halmazában (holnap, vagyis ma vizsga, és grátiszban egy előadást tartok a nemzetközi kapcsolatok szociálpszihológiai aspektusáról USA és Kína közti konfliktusok példáján). Szóval most csak egy álmos szia, és visszatérek majd jó kis kommentet fűzni, de az első hozzászólás az enyém...buhaha

Ákos21 2009.12.05. 10:34:15

Szia Juli,

Nekem megtiszteltetés, hogy olvashatom az írásaidat. Örülök, hogy a köreitekben tartózkodhatok. :) Ha már a köröknél - és most nem a mágikus körre, hanem a nagyon valóságos biciklivel megtettre gondolok...mintegy öt héttel ezelőtt egy erősen havas szerda délután, öt órával a repülőgép indulása előtt és valami százegynéhány kilométerrel távolabb a reptértől, Ákos eltévedt Stockholm belvárosi sétálóutcáján, mobiltelefon és térkép nélkül természetesen, egy bérelt biciklin. Hááát, adta neki a dolog, alapvetően két szál cigaretta, és egy húzó a "Jameson" márkájú butykosból - vodka tartalommal - a megfelelő helyre terelte a véráramot: az agyamba, ahol most szükség volt rá. Az igazság, hogy beragadtam egy halom - meglepő módon, szőke svéd közé az utcán, és az útitársaim erre az eseményre nem készültek fel, én meg arra nem, hogy ők utána elkanyarodtak balra. Na, innentől veszem, hogy problémáim akadhattak, se telefon, de még a szállásunk címét se vágtam...Szóval, némi "nyomozás" - persze ez így abszurd, helyesebb lenne véletlen, össze-vissza rohangászásnak mondani - után, az egyik, (már megint szőke) svéd fejebúbja felett az út túloldalán megláttam: "Hostels" - csak így, puritánul, szimplán ennyit. Bejárat előtt a két nő,a kávé,a cigi...Tehát ideális környezet. Így, és szó szerint, a következő rövidke monológnak lehettek fültanúi: "I am totally lost. I do not know where I am, but I know where I live." - nem mondom, hogy nem röhögtek ki...Ők tudták azt is, hogy merre találjam meg. Szerencsére. Meg az is, hogy az útitársaim már mire visszaértem nyugodtan zabálták a finom svéd melegszenyát. Valahol két morzsa és egy sajtdarab között: Azt hittük már, hogy elvesztél. :D:D:D Thnkx.

Han Zhi Shu 2009.12.08. 15:13:05

Szia!

Mi van veled? Hogy ment az esküvő? Hogy mennek a mindennapok, milyen a kocsma, szereztél új barátokat, milyenek a kiskölykök? (TESSÉK VÁLASZOLNI!!)
Kicsi rólam: a hátam becsípődött állva írom a vizsgákat, közben dübörögnek az órák, hisz ezen az idióta japán szakon kit érdekel, hogy még nincs vizsgaidőszak, hogy egynél több időpontot kell meghírdetni, hogy jegyem nincs, vizsga nem lesz, de a tanár ad egy jegyet pofára (és Zsófi nincs a szive csücskében, ahol a rózsaszín nyuszi, mert volt egy két megnyilvánulása). Minden nap ezen a héten vizsgám van, ehhez jön a csütörtöki buli, ami után korán reggel kínai vizsga stb...Szóval kedves Mindenki: ha kedves az életed, és nem vagy megszállott, ne gyere a japánszakra. Ha meg akarsz tanulni menj különtanárhoz (mondjuk hozzám :P).
Szóval jön a hideg, az eső, a ronda idő. Gondolom ez nálad is meg van, mindent bele, max a vizsgaidőszak után megyek hajszárítóval kiolvasztalak.

Zsüli* 2009.12.08. 17:24:18

i like pleasure spiked w/ pain and music is my aeroplane....

epp egy elszallt pillanatomban erre jartam kedves kis rajongoim : )

im overcoming gravityyyy....

szoval egy tok szimpla es lehet fura kerdes, akos, de hogy a faszomba kerulsz te stockholmba? :D Most en vagyok hulye, vagy telleg elvileg Hollandiaban elsz?
Amugy mikor jossz at parihba?

(amugy most gondolkodom az melyik eszaki orszag...finnorszag? Norvegia az Oslo, a svedek...nem stockholm az sved, de akkor kik a finnek? sose tudtam azokat ott fent.)

amugy tok jo sztori,siman bele tom magam kepzelni, 3szorra mar teljesen veled koboroltam az utcakon : )

zso...a wedding nem volt atom,teljesen felesleges volt elmenni, majd elmeselem. Viszont a ruhaaaa! Isten aldja a francia divattervezoket : )

tok faradt vagyok egesz heten, eeeees a hetvegen le akarok meni delre!!
tudom, hogy szivas otthon minden, amikor vegig neztem bp belvarosan, ember, egy undormany volt. az emberek megfaradtak, mindenki oreg, az is aki 22...tiszta rossz alom volt hazamenni es korulnezni, uh megint nem tervezem, hogy hazakoltozom, csak szuleimnek kene itt egy egyetemet produkalnom...dolgozom rajta!

Ja es zso o akos, zso 7eves koromban volt a suli padtarsam , akossal meg corvinuson ismerkedtem meg.

Ákos21 2009.12.11. 16:47:07

Szia Juli és zso (zsófi?, Han Zhi Shu?)! Egy kicsit zavarba hoztatok, nem tudom melyiket illendő használnom első alkalommal. :)
Igazság szerint gyakorlatilag Belgiumban lakok és a suli van Hollandiában, és szépen kénytelen-kelletlen a napi 12km-es biciklizés a dolog következménye. Ezen az északi népek dolgon törni kellett a fejemet. Eddig egyetlen finnel találkoztam életemben, Miikának hívták és kicsit olyan favágós alkatúra sikeredett - nagyon rövid szőke haj, már-már kopasz, mokány, szívós, alacsony emberke, hózentrógerrel -. :)
Ugye ott lakik a Mikulás is. Ha nagyon kertvárosiasan gondolkodnék, mondanám, hogy mert ott nem kell füvet nyírnia.

Örülök, hogy jól érzed magad Párizsban, az írekről tökre jó volt olvasni. Időpontot nem tudok mondani, hogy mikor megyek ki, de ki fogok menni meglátogatni téged.

Han Zhi Shu 2009.12.11. 18:55:26

Szia Ákos!
Hívj nyugodtan Zsófinak (csak ez a felhasználónév foglalt volt, és akkor jött a zseniális ötlet, hogy egy évig egy kicsi sárga ember-kínai fajta- így fog hívni, így marad ez--a japánok elég furán ejtik a nevem, a kínaiak legalább nem is próbálkoznak vele, egyből újrakeresztelnek)
Juli...írj már. Mármint kizártad a gyerekeket? Nem azért, de ez engem érdekel :D Miért nem vittek kulcsot? Én ilyen koromban már felelőségteljesen a táskámba varrt kulcstartón tartottam a kulcsaimat...vagy átmásztam a kapun.
A kocsma és az emberkéi milyenek?
Egyébként most hogy jön ide Finnország? A Mikulás meg nem az Északi Sarkon van? Finnország akkor ott van? Le maradtam valamiről? Bár én és a föci...Juli melyik ázsiai országot kerestük fél napig a térképen? Emlékszem telefonon vitatkoztunk, hogy merre kell nézni :D
süti beállítások módosítása