Erdekes napnak indult, egesz jol kialudtam magamat, kivittem a kolykoket,integettem a buszsofornek, megkostoltam edesanya baracklevarat (allati kiroa) aztan elmentem parihba. Mar ujnak indult a nap, a la defense-os hev-vel mentem, onnan meg az eszaki oldalra.

A metron kezdodott. Ugyanis a zenem lemerult, ugyhogy nagyban fransze feladatokat csinaltam, mikor felszall ket oltonyos srac es elkezd max hangosan beszelni a nephez. Mire felnezek, mar be is kapcsoltak a magnot, es... nem hiszed el, de elkezdenek vetkozni es tancolni, meghozza a hot stuff-ra. Komolyan, reg rohogtem annyit,mint ma. A metro kozben ugye megall par helyen, felszall egy feka srac, es azt kell latnia, hogy ket pasi csillagos boxerben es fekete szineszkalapban lassuzik...azt az arcot, ember! Hat igen, igy kell penzt gyujteni : )

Felderitettem egy csomo mindent, aztan gondoltam itt az ideje,hogy bekoszonjek es bemutatkozzam a magyar intezetben. Vagtam eddig is ,hogy a saint sulpicet en mar korbejartam, de sehol nem lattam magyar zaszlot. Meg mintha lattam volna valami ulo bronzszobrot, olyat, amilyet a franszek sosem szoktak csinalni. Meg is lett a bonaparte utcai L'insitute hongrois. A kretenek a zaszlot nem engedtek ki....csodalkoznak,hogy nem vettem oket eddig eszre?

Gombnyomasra nyilik az ajto. Terror haza.

Bent ket csini csaj , mar arcra is ellenszenves uldogel a pult mogott. Virag mar szolt elore, hogy ne varjak toluk semmit, o volt bent munkaugyben es kozoltek vele, hogy ez nem munkanelkuli szallo... ebben a szellemisegben rajottem,hogy nem fogok en itt megalazkodni, vagod, en a parisienne,nehogy mar itt bunkozzanak velem, es pont a magyarok!

Nagy mosollyal fogadtak, epp egy pasival trecseltek (az aligazgato,mint a kesobbiekben termeszetesen kiderult.) termeszetesen a fiatalember rogton kedves volt es bokolt, hogy mily "szep fiatal holgyek" jarnak arrafele...hat igen. De aztan sajnos elment.

es ott maradtam a ket csajjal, akik nem engedtek fel az emeletre,mert valami kialitasra pakolnak ki. Rendben, ezt megertem. Akkor had nezzem meg mivan hatul a nagy termekben. Hat nem, nem, oda csak a bennfentesek (mint ok) jarhatnak be. Jo, akkor had menjek el pisilni. (mint Joey a konyvtarban :D ) nem, mert az is az emeleten van (ekkor amugy mar kezdtek nagyon csunyan nezni.)

Na, akkor hirdeto tabla. Hu, mekkora mazlista vagyok,hogy az a lift mellett a foldszinten van. Semmi munkat nem lattam, csak munkakeresoket. Es ekkor megakadt a szemem egy kicsi oreg reszketo kez irasan, hogy Katalinnak hivjak, o diszidalt 56utan es mar nem tud magyarul, es szeretne ha valaki beszelgetne vele. Rogton feljegyeztem a szamat, meg a ket hulye majomnak is elujsagoltam a pult mogott,hogy tok jo....nem ertettek, nana hogy nem, ott pisilni se lehet...

Aztan utolso ketsegbeesesemben gondoltam egye fene , lassuk a konyvtarat. Bementem. Egy tok fiatal es szeparcu srac szemuvegben, meg ket csaj, es igy bamulnak ezerrel, mert egy egy szobas konyvtarrol beszelunk. Es neznek... mar attol kivert a viz , hogy bementem egy konyvtarba. Ezek utan meg latvanyossa is valik,hogy egyedul. Es igy elkezdtem nyokogni, hogy : sziasztok, en...csak...nezelodni...jottem...ha lehet. Aztan kb 2percre elment mindenki es egyedul maradtam... nem volt valami kellemes, nem talaltam tul meleg es olelo karokra. Ezeknek a magyaroknak van valami bajuk, de tuti. A sok kis hulye amcsi hogy tud folyton orulni a masiknak, akkor ezek nekem miert nem?

Aztan valogattam a konyvek kozott, kiszurtam a fuves konyvet (mar nekem is megvan, de meg nem nyitottam fel miota visszaestem) es erre pont a 69. bejegyzesnel nyilik ki. Megnyugtatott. A sok sok felmerulo napkozbeni es hetkozbeni, vagy korabbi problemakra adott valaszt.

Ugyhogy kispajtasaim, ez a mai ige: nyissuk ki es olvassuk!

csokok

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuliett.blog.hu/api/trackback/id/tr251686038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsüli* 2010.01.24. 21:37:23

ps. szerzo atltali javitas kovetkezik.
eszrevettem,hogy egy csomo marai kiadasban az nem a 69. bejegyzes, uh a tuti kedveert a cimet kell nezni (ha valamelyik kedves rajongom felkeresne esetleg az Iget)
Tehat: " arrol, hogy a dolgokat meg kell varni"

agci 2010.01.24. 21:56:04

majd szólj ha beszéltél a nénivel!!
amúgy szánalom szerintem is, hogy a magyarok így leszarják egymást, vagy legjobb esetben is keresztül néznek a másikon. de mi nem vagyun ilyenek, ezzel is erősítve a kivételt!:)
süti beállítások módosítása