Tavaszkoszontes

2010.02.21. 16:55

Haho skacok, tavaszkoszontes van!

Megvettem a nous a parist, elovettem a napszemcsim, csinaltam youtubeon egy uj playlistet, vegigrohogtem agci farsangos kepeit, vegre tudtam bekeben pisilni az utcan, lehetett sorozni a tuleriaknal,es megnezni a naplementet az eiffel toronynal,nem fagytunk meg pentek ejjel, es lehetet fagyis Crepes-t venni!

Mizusag van arrafele nyomcik?

Ha uj sztorit vartok, uhhh, hat csak ilyen omlesztesek vannak, bocsi.

Megtanultam a rugby osszes szabalyait, es most mar tisztan latom, hogy anno Rossnak eselye sem volt az angolokkal szemben... Sot, meg jerseym is lett, mert a sok kis butus azt hitte en telleg ugy megyek el sportestere, hogy teljes komolysaggal fogok drukkolni valakinek, sot meg be is zoldulok...Tudjuk , hogy mi az ilyennek a vege: a multkor se vittek haza a zsaruk.

Aztan kezdett mar uncsi lenni, es uj nepek utan neztunk. Valamelyik nap , meg a tavaszkoszontes elott - megint teljesen rossz buszra szalltam, es teljesen mas iranyba jutottam ki a szajna partra. A sugarzo napsutes miatt kiulos kavezot kerestem, es megyek megyek...erre egy hatalmas piros juharfa level...es megtalaltam parih egyetlen es legjobb kanadai barjat! A legnagyobb edesebb,hogy az ott dolgozok altalaban quebecbol vagy montrealbol szarmaznak, es francia az anyanyelvuk...belepsz, es 1perc alatt egy teljesen mas feelingbe csoppensz: juharszirup, palcsi, snowboard,hoki... Most eppen a Vancouvernek drukkolok azt hiszem, de vannak a masikak a tok jo tigrises emblemaval...lehet valtok :) Es amilyen kicsi a vilag, pont egy magyar csaj is dolgozik ott, vicces kis meglepetes volt egy feloras franciaul beszeles utan hirtelen atvaltani magyarra.

Osszeszedtem meg anno az ausztralommal ket kaliforniai sracot, akik meglepoen aranyosak, es alkottunk veluk egy kocsma terkepet. Nem, nem kell izelni, teljesen intellektualis munka volt. Kivagtuk a parih terkepen a fobb tereket, felragasztottuk egy papirra, kihuztunk belole kis nyilacskakat, aztan egy-egy cim es placename , valamint most kepeket kene nyomtatni, es komolyan...vilagorokseget hagyok magam utan :D

Aztan meg ket kanadai sraccal gazdagodott a kor, akik nemetorszagban tanulnak. Egyre jobban felmerul ,hogy el kellene menni berlinbe...agci, nem mesz deutschlandba tavasszal?

Meg kell emlekeznunk az itteni legjobb baratomra , aki most visszament a kenguruk foldjere :( Azert, az a pillanat amikor masnap reggel automatikusan hivod fel, es ki van kapcsolva, es rajossz, hogy mar elment... na az nagyon fuck. Kb mikor lilcitol bucsuztam el augusztusban a kis kocsmajaban, es nem birt bemenni az ajtobol...hat igen,szeret <3

Gyerekek, a mai tanulsag: tavaszkoszontes van. Hi va ta lo san is! Yves st lauren, dior,chanel, marc jacobs is meghirdette, sot itt jart 2napja Nicole Richie is... bar inkabb az en kedvemert higyjetek el ! :)

csokok

ps. gabesz koszi az emailt, aaaaaaannnyira jobb napom lett tole, de telleg. mondtam mar ezerszer,hogy gyere el parihba amig itt vagyok! zsenialis hely , bar a blogom most nm lett top szintu, de erted...a maci lassan ebred a teli alombol.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuliett.blog.hu/api/trackback/id/tr91778512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása